Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Enjoy XS650.com?Consider making a donation to help support the site. XS650.com receives a small share of sales from some links on this page, but direct donations have a much greater impact on keeping this site going.
I'm using these pipes to create my own N₂O mixture for yamaha, but seriously it's just heating system in my work place. Ofcourse the heating system has almost the same age as my yamaha, renovation is needed too... But still it works properly
sorry, a little talk between Polish people
pozdro! ja jestem z Olkusza i też jestem na podobnym etapie. mam dwie xski 447 i special. 447 teraz robie na oryginal a obecnie elektryka przede mną. nie jestem jakimś super mechanikiem tylko robie to hobbystycznie. dlatego mam pytanie. ostatnio skręcałem tylne koło i jak ustawiłem je, napiąłem łańcuch to zacząłem dokręcać śrubę osi... no i jak dokręciłem je w miarę mocno (nie do końca) to słychać było przeskoki łożysk i koło miało opór podczas kręcenia. co mogłem zrobić nie tak? i jak należałoby dokręcić koło. sądziłem że łożyska nie powinny się przemieszczać bo jedno siedzi w gnieżdzie a drugie bodajże opiera się na tulei dystansowej. czytałem też że powinienem zacisnąć hamulec bębnowy podczas dokręcania osi. A tak w ogóle jeśli potrzebowałbyś jakichś części czy informacji to służę pomocą.
Wojtek